معرفی بامداد شریف

بازارسنجی مدرن داده‏ محور

توانمندسازی سازمان

در حین اجرای پروژه‏های تحقیقات بازاریابی

پوشش جغرافیایی

ارائه خدمات مبتنی بر پراکندگی جغرافیایی مخاطبان

کسب‏ و‏کارهای ما روزانه با صدها و بلکه هزاران تصمیم مختلف در زمینه‏های مختلف سروکار دارند؛ تصمیماتی که جز تعداد اندکی، وابسته به در اختیار داشتن اطلاعات دقیق و کارآمدند. این در حالیست که متاسفانه در اغلب موارد، دسترسی چندانی به این اطلاعات فراهم نیست و این موضوع، صحت تصمیمات و تحقق اهداف کسب‏وکاری را با چالشی همیشگی مواجه می‏سازد.

از سوی دیگر، دستیابی به هوشمندی در کسب‏وکار، مبتنی بر داده‏های دقیق و قابل اتکا و در زمان مناسب، جز به کمک برخورداری از جعبه‏ابزاری مبتنی بر راهکارهای فناورانه و متناسب با متدهای علمی روز دنیا (و بومی‏شده متناسب با شرایط جاری کشور) میسر نیست.

«مجموعه بامداد شریف»، با هدف تامین اطلاعاتی دقیق و قابل اتکا، در کوتاه‏ترین زمان ممکن و به علمی‏ترین شیوه موجود و با مشارکت دانشگاه صنعتی شریف و به اتکای برخورداری از تیمی توانمند، مجرب و کارآزموده در سال 1399 تاسیس گردیده و به گواه کارفرمایان خود، طی همین مدت کوتاه، در این زمینه عملکرد شایان توجهی را از خود نشان داده است.

وجوه تمایز